Agentura Solootions komerčně rozvinula marketingové aktivity skupiny Prima

Obchodní značka Solootions společnosti FTV Prima vznikla na začátku roku 2016 s cílem nabídnout klientům komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce.
Solootions
Solootions

 

 

 

Kromě toho Solootions zastřešuje vydavatelskou činnost skupiny Prima a organizaci eventů. Výhodou agentury, která je součástí oddělení marketingu a PR, je schopnost těžit ze zázemí silné mediální skupiny, má úzkou vazbu na média vlastněná v rámci Skupiny Prima, a zároveň se výborně dokáže orientovat na celém mediálním trhu a nabízet unikátní komunikační řešení.

S novou značkou odstartovaly nové marketingové projekty. Na první máj pořádala skupina Prima pod brandem Solootions historicky první ročník běžeckého závodu zamilovaných s názvem Prima Run. Od konce června mohli diváci navštěvovat letní UPC MAX kino na střešním parkovišti Centra Černý Most. Za účasti herců a tvůrců zde byly v sérii deseti čtvrtečních večerů promítány nejlepší české filmy z roku 2015, které nominovala odborná porota. První ročník divácké ceny MAX za rok 2015 získal v závěru jedinečného letního projektu film Vojtěcha Kotka Padesátka. Třetím nově realizovaným eventem, který vznikal pod brandem Solootions, byl Vodafone YOU FEST, kde se propojil značky Prima COOL a TV Óčko. Unikátní akce, která v sobě snoubila hudbu, youtubering, gaming, lifestyle a fresh food festival, přilákala do Průmyslového paláce v Praze na 6 000 návštěvníků.

„Velmi nás těší, že hned první ročníky nových eventů se nám podařilo komerčně propojit se silnými značkami našich partnerů a přilákat na ně širokou veřejnost. V  roce 2017 budeme v těchto projektech pokračovat a aktuálně připravujeme nové, které se propojí s dalšími brandy z portfolia skupiny Prima,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima a agentury Solootions.

Novou dětskou značkou, která se rozvíjí současně s agenturou Solootions, je Primáček. Pod značkou Primáček je vydáván komiksový čtvrtletník ve spolupráci s nakladatelstvím Flex Media. S postavičkou Primáčka se mohli děti a rodiče potkávat i na vybraných partnerských akcích skupiny Prima. Dalšími tištěnými médii, která spadají pod Solootions, je čtvrtletní kulinární magazín Prima FRESH, kutilský hobby měsíčník založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky – Prima vychytávky. Tento časopis, stejně jako nový čtvrtletník Ano, šéfe!, jehož obsah těží z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha, vzniká ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media.

Dalšími oblastmi, na které se značka Solootions orientuje, je vydávání knih, merchandising a do budoucna i odborné konference. Pod Solootions spadají i stávající projekty Prima FRESH festival, bestCOOLpark, bestCOOLfest a COOL Day. Podle slov Aleše Pýchy cílem agentury bude v následujících letech více rozvíjet spolupráci s klienty obchodního zastupitelství FTV Prima Media Club a nabízet jim komplexní komunikační řešení od návrhu až po samotnou realizaci. Cílem je maximálně vytěžit kreativní potenciál vlastních médií s přesahem do dalších aktivit mimo televizní obrazovku. Již v letošním roce pořádala agentura Solootions slavnostní večer na oslavu 25 let společnosti TOTAL v ČR či spolupracovala se společností Viacom International Media Networks nebo se podílela na relaunchi Pražského deníku vydavatelství Vltava Labe Media.

Kontakt 

Zuzana Kubátová,

Marketing & PR Coordinator  

tel: +420 266 700 234

e-mail: zuzana.kubatova@solootions.cz

MAX kino
MAX kino
Vychytávky Ládi Hrušky
Vychytávky Ládi Hrušky
Prima Run
Prima Run
Primáček
Primáček

Oslava 25 let společnosti Total
Oslava 25 let společnosti Total
Prima Vychytávky
Prima Vychytávky

 

 

 

 

 

Kontakt 
Zuzana Kubátová,
Marketing & PR Coordinator  
tel: +420 266 700 234
e-mail: zuzana.kubatova@solootions.cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama