Pevnost Boyard dobyla srdce Čechů. Sledovalo ji 1343000 diváků

Kultovní adrenalinová soutěž Pevnost Boyard, která v sobotu večer představila vůbec poprvé české soutěžící, přilákala k obrazovkám 1 343 000 diváků (share 41,33 %) v CS 15+. Pořad byl jasným sobotním vítězem mezi všemi pořady. V obchodní cílové skupině 15–69 let byl share dokonce 43,89 % (1 112 000 diváků), u cílové skupiny 15–54 let dosáhl share rekordní hodnoty 48,14 %.

„Máme obrovskou radost, že naše „primácká“ Pevnost Boyard potvrdila, že se jedná o fenomén a do jisté míry i o kultovní pořad, který má u nás tradici, diváky stále baví a dokáže přitáhnout k obrazovkám. První klání českých týmů si nenechalo ujít 48,14 % diváků v cílové skupině 15–54 let, což je rekordní hodnota za posledních pět let. Znova tak potvrzujeme trend strategického omlazování diváků,“ říká Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima, a dodává: „Ač bylo značně produkčně náročné sestavit vyrovnané soutěžící týmy, všichni zúčastnění si dle našich informací natáčení moc užívali, a to se promítlo i do celkové vřelé atmosféry pořadu. Znovu bych chtěl všem poděkovat.“

V prvním dílu diváci mohli sledovat zápolení týmu Jakuba Prachaře, Vojtěcha Kotka, Jana Dolanského, Kristýny Leichtové a Hany Kynychové. V sobotu 10. září budou Pevnost Boyard dobývat například Jakub Kohák či Vendula Pizingerová. Výhra půjde na konto nadačního fondu Kapka naděje.

Úspěšný 35. týden zaznamenalo i mediální zastupitelství Media Club, jeho týdenní share byl 31,25 % v CS 15–69 let. Stal se tak vítězem mezi všemi mediálními skupinami u ekonomicky aktivního obyvatelstva. V sobotu 3. září se také dařilo hlavnímu kanálu Prima, jeho prime time share byl 23,47 % v CS 15+.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama