Skupina Prima má letos vyšší podíl sledovanosti, i u mladších diváků

Skupině Prima od začátku roku meziročně vzrostl podíl sledovanosti. Podíl ve sledovanosti od ledna do září byl 21,27 % v cílové skupině 15+, meziročně FTV Prima rostla o 0,39 p.b.
Pevnost Boyard
Pevnost Boyard

V září se dařilo Media Clubu, který v celodenním vysílání získal share 30,70 % u ekonomicky aktivního obyvatelstva (CS 15–69 let). Obchodní zastupitelství tak dosáhlo nejlepší hodnoty od svého vzniku (rok 2013). Ve třetím čtvrtletí zvítězil Media Club také mezi všemi mediálnímu skupinami, celodenní share dosahoval 29,91 % v CS 15–69 let.

„Velmi nás těší, že skupině Prima roste sledovanost, ale hlavně že se nám daří naplňovat strategický cíl a omlazovat diváckou základnu. Od ledna do září letošního roku jsme v hlavním vysílacím čase dosáhli share 23 % v cílové skupině 15–69 let, což je nárůst o 1,49 p.b. oproti loňskému roku,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Rekordy ve sledovanosti na Primě trhala soutěž Pevnost Boyard, kterou v sobotu 3. září zhlédlo 1 343 000 diváků (share 41,33 % v CS15+). V obchodní cílové skupině (15–69 let) byl podíl ve sledovanosti dokonce 43,89 % (1 112 000 diváků).

Více mladších diváků přitáhla v září také tematická stanice Prima COOL, celodenní share byl 4,02 % (loni 3,90 %) v CS 15–69 let, v strategické cílové skupině 15–54 let činil share u celodenního vysílání dokonce 5,75 % (loni 5,66 %). Nejúspěšnějším pořadem se stal film Asterix a Obelix: Mise Kleopatra, který v sobotu 24. září vidělo 327 000 diváků v cílové skupině 15+ (share 9,31 %).

Nový kanál Prima MAX dosáhl v září měsíčního share 1,70 % u celodenního vysílání v cílové skupině 15+ a podíl1,89 % u cílové skupiny 15–69 let. Ve třetím čtvrtletí měla stanice u ekonomicky aktivního obyvatelstva (15–69 let) share 2,08 % u celodenního vysílání a share 2,14 % v prime time.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama