Zákulisí filmu Martin a Venuše: Boková plavala v neoprenu, Taclík radikálně zhubl

Nová česká komedie Martin a Venuše právě teď přichází do kin. Co jsme se dozvěděli ze zákulisí natáčení? Hlavní představitelé Kristýna Boková a Marek Taclík se pro natáčení obětovali víc, než předepisoval scénář.
Boková v neoprenu, Taclík s tupé - Kristýna Boková se koupala v zimě
Boková v neoprenu, Taclík s tupé - Kristýna Boková se koupala v zimě

reklama

Role rodičů tří dětí Kristýně Bokové a Markovi Taclíkovi daly zabrat. „Nespolupracovalo se mi s Kristýnou úplně jednoduše. Je sice velmi talentovaná, ale příliš krásná…,“ vyjádřil se například Marek Taclík o své filmové manželce.

Také Kristýna něco málo prozradila na Marka: „Já jsem s Markem nehrála. My jsme prostě byli manželský pár. Bylo mi s ním dobře, i když mě někdy – jako filmový manžel – štval a zároveň jsem ho milovala.“

Filmaři ale byli na Kristýnu Bokovou tentokrát obzvlášť nároční. Například se musela při teplotě 8 °C koupat v jezeře. „Celý štáb chodil v zimních bundách a Kristýna šla do naha. Měla sice na sobě neopren, ale jen na části těla, která pod vodou nebyla vidět,“ prozradil producent filmu Adam Dvořák.

„Ten neopren mě zachránil. Nejvíc to ale odnesla moje dublérka v nahých scénách při koupání, ta ho neměla. Jinak jsem ale mrzla celé dva měsíce exteriérů, kdy jsem měla letní šaty nebo se opalovala v plavkách, přitom už byl dávno podzim,“ vzpomíná Kristýna Boková.

Pro představitele filmového tatínka Marka Taclíka zase musel být vytvořen speciální příčesek, protože na začátku filmu má vypadat o mnoho let mladší. Kvůli roli dokonce zhubl asi sedm kilo, tak se jeho omlazení zdárně podařilo.

„Jednou ráno byla k snídani v cateringu spousta nutelly. Bylo to přesně den poté, co ji rekvizitáři velmi nutně potřebovali ve velikém množství. Točila se scéna, ve které se náš filmový táta Martin učil přebalovat…,“ zavzpomínal ještě Adam Dvořák.

Podívejte se na videoklip Duše do vesmíru:

Film měl 40 natáčecích dnů, což je na české poměry nadstandardní počet. Točilo se hlavně v Praze, například ve Vršovicích a na Chodově. Byt mladé rodiny byl vytvořen v pražském Karlíně v reálném bytě, který si filmaři pronajali a kompletně zařídili. „Měli jsme vlastně k dispozici dva byty nad sebou. V jednom jsme natáčeli a v druhém jsme měli zázemí,“ přiblížil situaci režisér Jiří Chlumský.

Ideální prostředí vesnického stavení dědečka filmových dětí v podání Ĺuba Pauloviče filmaři našli v pražském Suchdole v Trojanově mlýně, kde byl kdysi natáčen úspěšný seriál Byli jednou dva písaři. Aby zdůraznili nezávislý životní styl této postavy, vysázeli dokonce na zahrádku technické konopí.

Občas ale filmaři museli i ošidit realitu. Třeba do scény, kdy si děti hrají na pískovišti, které je ve skutečnosti v Karlíně, naklíčovali do pozadí scény pohled na Pražský hrad.

Podívejte se na trailer:

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

Martin a Venuše (TRAILER)

reklama

reklama