Prima spouští historicky největší image kampaň! Podívejte se na ni

Skupina Prima spouští doposud největší image kampaň na podporu svého hlavního televizního kanálu a značky Prima. Přehrajte si nejnovější imagespoty. Budou se vám líbit.
„Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima!“
„Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima!“
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kampaň komunikuje základní hodnoty důležité pro její klíčové cílové skupiny, jako jsou přátelství, sounáležitost a rodina. Kreativní ztvárnění zachycuje reálné lidi, kteří v běžných životních situacích zažívají společné zážitky, stejně jako je spolu prožívají diváci u televizních obrazovek. Doposud největší kampaň skupiny Prima bude k vidění nejen na kanálech skupiny Prima, ale i v dalších media typech.

Tady je první ukázka z nové kampaně FTV Prima:

Prima Léto 2019: ID 1
Prima Léto 2019: ID 1

Reální lidé prožívají silné emoce

„U příležitosti 26. narozenin značky Prima chceme posílit její vnímání u diváků jako značky přátelské, která je součástí jejich každodenního života a s níž mohou společně prožívat všechny své emoce. Logicky tak navazujeme na současnou komunikaci v duchu „Je nám spolu Prima“ a dáváme jí nový, emocionálnější rozměr, což je demonstrováno na běžných životních situacích, ve kterých reální lidé prožívají silné emoce,“ uvádí Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Pusťte si letní spot:

Prima Léto 2019: ID 10
Prima Léto 2019: ID 10

Koncept kampaně je postaven na otázkách, které pomáhají vytvářet společný příběh a podtrhují pocit sounáležitosti televize Prima s jejími diváky. Ten je zdůrazněn i v samotném claimu kampaně „Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima!“

Novou kampaň mohou diváci vídat na všech kanálech televize Prima prostřednictvím dvou image spotů a z nich odvozených identů, ale také v online, tisku, outdooru a uslyší ji i v rádiích. Koncept bude nadále rozveden i do akcí organizovaných nebo sponzorovaných televizí, což podtrhuje dlouhodobý záměr bavit diváky a sdílet společně s nimi jejich emoce i mimo televizní obrazovky.

Přehrajte si další spot:

Prima Léto 2019: ID 6
Prima Léto 2019: ID 6

„Rádi bychom tuto strategickou kreativní ideu, která vznikla na základě rozsáhlého brandového výzkumu, využívali dlouhodobě. V druhé fázi na samotnou komunikaci plynule navážeme produktovou kampaní při uvedení podzimních pořadů, kterou doplníme o identy ve stejném stylu s klíčovými tvářemi televize Prima,“ dodává Marek Singer.

Prima Léto 2019: ID 9
Prima Léto 2019: ID 9

Za realizací kreativního konceptu stojí tým audiovizuálního studia DEPARTMENT v čele s Michalem Pacinou. Samotné televizní spoty režíroval Maxmilian Turek, který byl oceněn v Cannes v kategorii mladých režisérů. Hudbu složil Karel Havlíček, renomovaný autor televizních reklam.

Přehrajte si další spot:

Prima Léto 2019: ID 8
Prima Léto 2019: ID 8
Reklama
Reklama