Připoutejte se, Prima rozjíždí online!

Úspěšná platforma PrimaPLAY i další online služby se stanou hlavním předmětem podnikání zcela nové dceřiné společnosti FTV Prima.
Prima online logo
Prima online logo

reklama

Pod vedením Daniela Grunta vytvoří tým 30 odborníků nový obchodní subjekt, jehož hlavním cílem je rozvíjet obsahové i obchodní možnosti distribuce digitálního obsahu FTV Prima na sítích všeho druhu. PRIMA ON-LINE, s. r. o., startuje již 3. prosince 2012.

 

„Trend propojení TV obsahu a mimotelevizních platforem se stále zrychluje, naším cílem je využít všech možností, které nám dává naše unikátní pozice – to, že můžeme pracovat s tisíci hodin televizního obsahu i jeho dalších, dodatečných forem, zajímavých pro diváky i návštěvníky stránek a sítí. A samozřejmě kreativně a efektivně pracovat s inzertním potenciálem silného média, propojeného se silnou televizní skupinou,“ shrnuje poslání ředitel nové společnosti Daniel Grunt, který při plánování aktivit společnosti bohatě využívá zkušeností získaných v oblasti nových médií. Naposledy například působil jako ředitel nových médií ve společnosti Sanoma Media a předtím na pozici ředitele internetového oddělení v TV Nova, na postu multimedia business managera ve firmě Nokia či ředitele portálu Centrum.cz.

 

Obsah vznikající pro nové online projekty bude řídit Jiřina Köppelová, která v minulosti působila například jako šéfredaktorka časopisu Vlasta a Praktická žena a řídila i online redakce všech webů společnosti Sanoma Media.

 

Obchodní potenciál má za úkol vytěžit Petr Jelínek, jenž vedl obchodní oddělení internetu ve společnosti CET 21 a část obchodního oddělení ve společnosti Centrum.cz.

 

Vedoucím produktového týmu PRIMA ON-LINE bude Lukáš Marek, který bude zodpovědný za produktový management a spouštění nových produktů. Zkušenosti pro tuto práci získal například na pozici business development managera v internetové divizi CET 21.

 

Mezi první významné projekty patří portál nového kanálu Prima ZOOM, který vytváří Tomáš Karlík, bývalý editor webových portálů na tn.cz společnosti CET 21 a šéfeditor webových stránek national-geographic.cz.

 

S dalším rozvojem počítá i platforma PrimaPLAY, kterou vyvinul dosavadní vedoucí oddělení nových médií FTV Prima Pavel Kohout, který bude i nadále zodpovědný za vývoj webových platforem.

reklama

reklama