Show „Česko Slovensko má talent“ talent skutečně ukázala

Originální talentová show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT včera ukázala, že talenty nejen hledá, ale sama talent opravdu má. A to ocenili i televizní diváci. Diváci měli včera možnost vidět první díl této originální show.
CSMT - graf sledovanosti 29.8.2010 1
CSMT - graf sledovanosti 29.8.2010 1

reklama

Divákům se představila celá škála a nejrůznější formy talentů, které předstupovaly před hvězdnou porotu ve složení Lucie Bílá, Jan Kraus a Jaro Slávik. Celé dění komentovala moderátorská dvojice Jakub Prachař a Martin Pyco Rausch. Tento koktejl zábavy, emocí a napětí diváci jednoznačně ocenili.

 

Celkový průměrný podíl na trhu pořadu byl 29,88 %. V cílové skupině Dospělí 15+ po odečtení reklamních breaků dokonce 32,99 %. Pořad v této cílové skupině průměrně sledovalo 1 141 000 diváků, po odečtení reklamních breaků 1 262 000 diváků. Pořad jednoznačně zaujal mladší cílovou skupinu Dospělí 15–24, kdy byl celkový průměrný share pořadu 42,51 %.


V nejlepší minutě (21:21) sledovalo ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT celkově 2 105 000 diváků (4+), v této minutě show dosáhla 48,06% (Dospělí 15+) podílu sledovanosti.

 

Konkurenční show měla mnohem výhodnější výchozí pozici, kdy proti Primě nastupovala do souboje s více než dvojnásobným sharem, ale v průběhu vysílání dali diváci jednoznačně přednost show na Primě, která zejména ve své druhé polovině zabodovala u většiny diváků.

 

Podíl na trhu ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT měl mimořádně silný stoupající trend – Prima těsně před koncem pořadu dosahovala share 37,63 % (21:44, Dospělí 15+) a byla v té době (po odečtení komerční přestávky) již téměř celou hodinu jednoznačným leaderem trhu.

 

Informace o minutovém vývoji podílů na trhu největších stanic získáte i z přiloženého grafu.

 

 

V Praze dne 30. 8. 2010


Jana Kocová

tisková mluvčí Televize Prima

reklama

reklama