Televizní návrat roku! Zdeněk Pohlreich už brzy na Primě v pořadu Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět

Nový pořad Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět je skutečně grandiózním návratem respektovaného a oblíbeného šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha na obrazovky televize Prima.
Zdeněk Pohlreich je Superšéf.
Zdeněk Pohlreich je Superšéf.
FTV Prima/ Superšéf

V premiérovém pořadu Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět dává Zdeněk Pohlreich, který před dvanácti lety začínal na obrazovkách Primy v dnes legendárním Ano, šéfe!, tentokrát během jednoho dne a noci do pořádku restaurace, které už nevědí kudy kam. Velká výzva!

Poslechněte si, co o pořadu říká Superšéf Zdeněk Pohlreich a režisér:

SUPERŠÉF: 24 HODIN DO PEKLA A ZPĚT: O pořadu
SUPERŠÉF: 24 HODIN DO PEKLA A ZPĚT: O pořadu

24 hodin do pekla a zpět

Během 24 hodin si vezme Zdeněk restauraci do péče. Od kuchyně až po vzhled interiéru – nezůstane kámen na kameni. To nejdůležitější pro cestu za úspěchem je však změna myšlení a psychiky všech zúčastněných.

Každý podnik má svého majitele i personál – žije si svým příběhem, který se Zdeněk pokusí rozkrýt a přijít na to, kde je zakopaný pes neúspěchu, proč podnik upadá, proč již docházejí síly.

První návštěva v naprostém utajení

Důležitým úkolem náročné mise je zjistit v naprostém utajení veškeré informace o provozovně a následně se skutečnostmi seznámit i hlavní aktéry. Naučit kuchaře jinému přístupu k vaření. Což probíhá pod taktovkou Zdeňka Pohlreicha v pojízdné kuchyni pořadu Superšéf a dochází k restartu (ne)funkčního konceptu celé restaurace. Rychle, bez zbytečných prostojů. Čas totiž pořád běží.

Poslechněte si více o převleku Zdeňka Pohlreicha a jeho utajení:

SUPERŠÉF: 24 HODIN DO PEKLA A ZPĚT: O převleku Zdeňka Pohlreicha
SUPERŠÉF: 24 HODIN DO PEKLA A ZPĚT: O převleku Zdeňka Pohlreicha

Zdali podnik po tomto zásahu přežije, či ne, je ovšem otázkou motivace, nadšení a práce každého jednotlivce působícího v provozovně. Celý tým je totiž jen tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek.

Superšéf vzbudí emoce. Šok, překvapení a nadšení

Zdeněk Pohlreich vysvětluje: „Chtěli jsme naší prací přispět k tomu, aby zvolená restaurace byla lepší nebo aby se všem zjednodušil život. Kdy se vám stane, že dostanete zdarma například myčku? Líbilo se mi stupňování emocí od šoku přes překvapení k závěrečnému nadšení. Navíc lidé byli většinou zaskočeni tím, co vše se dá změnit za jediný den. To je perfektní poselství celého Superšéfa. Změny se mohou dít, jen lidi musí chtít. A to platí nejen pro obor, ve kterém se pohybuju já.“

Superšéf - 24 hodin do pekla a zpět: zákulisí natáčení pořadu 7
Autor: FTV Prima/ Superšéf Superšéf - 24 hodin do pekla a zpět: zákulisí natáčení pořadu 7

Roman Mrázek, programový ředitel TV Prima, dodává: „Spolupráce se Zdeňkem byla od začátku velice příjemná, koncept pořadu je jedinečný. Jsme rádi, že výsledek je přesně takový, jaký mohou diváci zhlédnout. Ve čtyřech dílech pořadu Superšéf nebude nouze o výjimečné situace, ale také vtipné momenty odlehčení. Troufnu si říci, že Šéf se vrací na obrazovky v té nejlepší formě.“

V pořadu Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět dává Zdeněk Pohlreich během neuvěřitelných 24 hodin do pořádku restaurace, které už nevědí kudy kam. V potu, slzách a beznaději vyvede žalostný podnik doslova z pekla! Šéf v nejryzejší podobě je zpět! Nenechte si jeho návrat ujít!

První díl pořadu Superšéf 24 hodin do pekla a zpět uvidíte v pátek 7. února od 20.15 na Primě.

Superšéf Zdeněk Pohlreich
Autor: FTV Prima/ Superšéf Superšéf Zdeněk Pohlreich

David Šmahel, šéf marketingové komunikace Komerční banky, zdůrazňuje: „Spolupráce se Zdeňkem Pohlreichem na jeho pořadech se pro nás za poslední roky stala již tradicí. To, co pro českou gastronomii a vůbec kulturu stravování dokázal a nadále dělá, je hodno obdivu a podpory. Svým zaníceným přístupem profesionalizuje svůj obor a přispívá k jeho prestiži. A v mnohém tak koresponduje s naší značkou. Na poli bankovnictví i směrem k našim klientům jsou vysoké profesionální standardy pro nás samozřejmostí, dál se snažíme jít zejména v podpoře podnikatelů formou různých programů i v edukaci veřejnosti v otázce finanční gramotnosti. Do budoucna jsou to pro nás nezbytné ingredience úspěšného působení v oboru. Věříme, že i nový pořad oblíbeného Šéfa může být příkladem jedné z takových cest.“

reklama