I v okresní hospůdce lze páchat gastronomická kouzla. Šéf nevěřil svým očím

Tohle by čekal asi málokdo. V okresní hospodě na fotbalovém hřišti v Dymokurech objeví šéf v kuchyni poklad. Kuchař, který se sem přestěhoval s rodinou a s romantickým snem o vlastním podniku, umí až překvapivě dobře vařit. Aby ale také prosperoval, potřebuje cenné triky, které si slibuje od návštěvy Zdeňka Pohlreicha. Poradí tady šéf?
Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

Ano, šéfe! VII (13) - upoutávka

reklama

„Takový díl jsme prostě ještě neměli,“ hodnotí natáčení na hřišti v Dymokurech Zdeněk Pohlreich, kde jídlu v podstatě neměl co vytknout. Obstojnou hospodu, kde mají otevřeno šest dnů v týdnu, by tady tedy rozhodně nečekal! 

Majitel venkovské restaurace Jaroslav Skokan tvrdí, že vařit se dá všude. A svoje rčení potvrzuje tím, že vaří v hospodě na fotbalovém hřišti, kde se dřív prodávaly jen utopenci a nakládaný hermelín.

Děti chodí na zmrzlinu a štamgasti pomáhají s opravami.

Dokáže šéf ocenit notnou dávku optimismu? A budou lidé chodit do hospody, která na vesnici podává lososa s citronovou rýží?

Sledujte premiérový díl pořadu Ano, šéfe! z Vodňan v pondělí ve 21.30 na Primě.

PUSŤTE si také extra reportáž z natáčení v Dymokurech.

Pořad Ano, šéfe! je tady proto, abyste v hospodách nejedli blafy! Zdeněk Pohlreich je zpátky v plné síle a chystá se na vizitu do dalších restaurací a hospod. Před šéfem opět stojí nelehký úkol – musí zjistit, proč se restaurace potácejí v problémech a proč v nich lidem nechutná. Na svých spanilých jízdách po celé republice se Zdeněk Pohlreich setkává s celou řadou lidí a s jejich osudy. V oblíbeném pořadu není nouze o břitký humor okořeněný trefnými hláškami, které svérázného šéfa proslavily.

Česko, 2016

Režie: Filip Remunda

reklama

reklama