Zdravý spánek pro krásu i kondici

„Spánek je velmi důležitý pro zdravý životní styl a hubnutí,“ tvrdí Petra Řehořková, majitelka estetického a laserového centra Petra Clinic.
MOPL Petra Řehořová odbornice
MOPL Petra Řehořová odbornice
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dostatek spánku
Doporučuji 6 až 8 hodin spánku denně. Asi tolik je potřeba, aby tělo stačilo zregenerovat a neukládalo přijatou energii do tuků, ale naopak ji spalovalo.

Potřeba spánku však bývá individuální
Každému z nás vyhovuje něco jiného. Určitě znáte pocit, že když si po obědě na hodinku odpočinete, cítíte se jako znovuzrození. Pokud si ale lehne po obědě někdo jiný, tak mu to neprospěje a je po zbytek dne unavený.

Kvalitní snídaně je tím nejlepším startem do nového dne
Po dobrém spánku by měla přijít zdravá a vydatná snídaně. Je důležité naučit správně snídat nejen sebe, ale i své děti. Snídaně je nejdůležitějším příjmem potravy, po ní by mělo během dne následovat 4 až 5 dávek jídla v rozmezí asi 5 hodin.

 Nedostatek spánku nebo přespání
Velký spánkový deficit může způsobit mnoho zdravotních problémů – od ukládání velkého množství tuků až po vážnější onemocnění. Pozor však také na nadbytek spánku! Můžete se pak cítit unavenější a zápasit s potřebou spát víc a víc. Zkuste raději hodinku přebytečného spánku vyměnit za nějakou aktivní činnost. Nebo aspoň za každodenní procházku v přírodě.

Reklama
Reklama