Video deník Michala Kavalčíka z Pevnosti Boyard: Jaká byla cesta do Francie a kde hvězdy bydlí?

Moderátor primáckých Divošek Michal Kavalčík si Pevnost Boyard užíval plnými doušky. Podívejte se na jeho "vlog", tedy video z cesty na Pevnost Boyard. Video vám ukáže všemožné zákulisí francouzského fenoménu.
Pevnost Boyard CZ 2017 (2) - Pevnost Boyard očima Michala Kavalčíka

DEN PRVNÍ – ODLET

5:15 – Budíček – nechci vstávat, ale vidina selfíčka s PAKLÍČEM mi dává sílu:) Odjíždíme na letiště.

6:00 – Jsme na letišti. Zjišťuji, že s náma letí Dáda a má sebou užovku Jůlii :) Tenhle výlet bude maso!

7.10 – Praha Ruzyně – ranvej – pomalu odlepujeme kola a nálada je skvělá. Dáda si tajně fotí Sebastiána.

10:15 – Přistáváme v Paříži a přesedáme na let do Bordeaux. Lumír Olšovský si fotí AJFELOVKU se slovy: Ty vole ta je vidět i z letadla :D

11:35 – Jsme v Bordeaux a vitá nás vedro 35 stupňů. Čeká se na Romana Šebrleho a Zuzku Hejnovou, kteří se ztratili v hale. Podle mě, ale Roman tajně kupoval červené do auta

12:00 – Vyrážíme směr hotel a před náma je cca 1,5 cesty. V autě se snaží všichni otevřít láhev Bordeaux. Nemáme otvírák. Na benzince Roman kupuje kombinačky. Hurá víno je otevřeno.

14:00 – Přijíždíme na krásný romantický hotel. Wifi funguje, takže všichni jsou šťastni. Jdem na oběd.

Pevnost Boyard CZ 2017 (2) –Házená

15:00 – V místní vyhlášené restauraci si objednáváme špagety s kuřecím. Bohužel jsme zapomněli, že nejsme v Itálii. Maso zmizelo, jen špagety zůstaly. Podle mě si kuchař tajně vzadu googlil Matěje Rupperta, který na něho plynulou francouzštinou mluvil asi 4 minuty. A my se válíme smíchem.

17:00 – Je takové vedro, že si jdu do krámku vedle hotelu koupit dvě trička a nové lehčí kraťasy. V obchodě zapomínám při placení svou kameru gopro.

18:00 – Zkoušíme si teamové oblečení a podstupujeme brífing ohledně zítřejší pevnosti. Během pokynů režiséra si Bouček neustále s někým píše a hulí jednu elektr. cigaretu za druhou. Dáda si dává novou rtěnku. Zuzka si během schůze googlí, kdo je náš spolucestující v autě Ed Sheeren. Promiňte hokejistu Jakuba Voráčka:)

19:30 – Vydáváme se na zdejší pláž fotit promo fotky a točit videa. Pláž je úžasná, jen koupat se jaksi nejde. Je odliv. Foret točí už asi 15 min selfí videa.

20:30 – Vracíme se do hotelu převlíct. Zjišťuji, že jsem v obchůdku nechal kameru gopro :-( Tím pádem si zítra nenatočím příjezd na pevnost Boyard. Ach jo. Ve dveřích potkávám Aničku Slováčkovou, která právě přiletěla pozdějším letem. Zjišťuji, že budem spolu v 1. teamu. Mám radost.

21:30 – Den zakončujem na pláži v místním super baru u Papouška. Pochutnáváme si na místních lahůdkách. Anička ochutnává poprvé v životě ústřice. Probíráme strategie, jak zítra vyhrát a neudělat si ostudu.

23:33 – Hokejky Voráček (a ten druhej plesatej, jak ted hraje v KHL – prosím dopiš si jméno, ja už nevim) se hádají, kdo bude platit.

23:45 – Ulehám na letiště v hotelovém pokoji a těším se na best den v mém životě. Budu bojovat pro dobrou věc v pevnosti Boyard !!!

DEN DRUHÝ – SOUTĚŽ

6:15 – Budíček! Ano je to brzo, ale adrenalin přebíjí ranní únavu. Oblékám si dres pro dnešní boj.

7:00 – Auto nás odváží do přístavu k nalodění.

7:30 – Během cesty domlouváme strategii na pevnost. Roman Šebrle zjištuje, že si nevzal z hotelu plavky:)

8:00 – Přijíždíme k pobřeží a vítá nás Otec Fura – pardón Honza Rosák. Neustále někoho natáčí, prý pro pořad Pepíka Klímy. Dělám mu stativ!

8:30 – Náš Titanik je asi 400 metrů od PEVNOSTI BOYARD a všichni si děláme fotky a videa. Anička Slováčková vysílá poprvé přes FB živě a má neskutečný úsměv na tváři.

9:00 – Jsme u pevnosti a nastupujeme do velkého koše, kterým nás přesouvají nahoru. Lumírovi Olšovskému se dělá blbě a chce odstoupit ze soutěže.

9:15 – Jsme v pevnosti a nedýcháme! Je to neskutečné místo a atmoška.

9:30 – Usedáme ke školení a pán Gerárde z Francouzské produkce nás seznamuje perfektní angličtinou à la Louis De Funes s tím, co nás čeká.

10:30 – Režisér volá všechny na plac a přeje nám hodně štěstí! Libor Bouček si dělá s náma všema SELFÍČKO.

10:45 – HRA ZAČÍNÁ – držte nám palce!

13:00 – Konec našeho boje – jsme na sebe neskutečně hrdí a podařilo se nám vybojovat hooodně financí pro dobrou věc.

13:30 – Na pevnosti dostáváme super oběd a vzpomínáme na všechny detaily, kterýma jsme si prošli a jak Anička plakala u švábů, ALE dala to!!! Je to největší borka.

14:00 – Odplouváme z pevnosti a je nám fakt smutno. Je to ten pocit, kdy víte, že už se sem asi nikdy nepodíváte. Poslední fotky s pevností v zádech.

16:00 – Přijíždíme na hotel a jsem total K.O., jdem odpočívat.

18:00 – Jdu se zeptat do krámku kde jsem nechal své Goučko, jestli ji paní našla. Hurá, Goučko mi vrátila – skáču radostí!

20:00 – Všichni se potkáváme na místní pláži a slavíme do ranních hodin náš boj a výhru pro dobrou věc!

Tahle noc bude dlouhá....

DEN TŘETÍ – NÁVRAT

7:00 – Budíček!!! Těžkej budíček!!! Protože mejdan na pláži a oslava trvala do 3 do rána a jelikož všechen alkohol platil hokejista Ed Sheeren (promiňte Voráček), tak bolí i hodně hlava. Snídaně v hotýlku a nástup do auta.

8:00 – Odjíždíme a čeká se na Dádu. Nechala si na pokoji Jůlinku :)

Cestou v autě přidává Dádinka na svůj včera čerstvě založený instáč rozmazané fotky z večírku.

9:00 – Přijíždíme na letiště v Bordeaux. Je hezky. 33 stupňů. Nikomu se nechce domů. Sebastianovi je špatně a blinká do odpadkového koše s nápisem “I LOVE FRANCE” :D

10:30 – Odlet do Paříže – v letadle všichni spí krom Dády. Přidává videa na instastories.

11:30 – Paříž – Matěj Ruppert kupuje za poslední prachy dárky domů. Chybí mu 12€ – pučuje mu Sebastian.

12:45 – Kola se odlepují a frčíme na Prahu.

V letadle všichni spí až na mě – je mi strašně blbě a modlím se za vodu a prášek na hlavu.

Cca po 14 h – PRAHA !!!! Loučíme se a těšíme se na náš díl, až bude na Primě.

Bylo to velké – bylo to maso – byl to best zážitek. V pátek nebudeme u TV dýchat !!! Ať žije BOYARD !!!!