Na co si dát pozor při výběru hotelu?

Plánujete dovolenou a nevíte, podle čeho si vybrat hotel, abyste nebyli zklamaní? Na internetu vypadají všechny krásně, čistě, mají pohodlné postele, úchvatný výhled a skvělý zákaznický servis. Zkušenosti hostů pak ale mluví jinak. Jak tedy poznat, že hotel, ve kterém se hodláte ubytovat, má všechno to, co slibuje? Tady je pár tipů.
Na co si dát pozor při výběru hotelu?
Na co si dát pozor při výběru hotelu?
Nigel Tadyanehondo/Unsplash
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Rozmazané nebo chybějící fotografie

Pokud jde o fotografie hotelových pokojů, buďte nekompromisní. Obrázek celého pokoje je naprostý základ. Z detailů dekorací se o kvalitě ubytování moc nedozvíte. Snad jedině to, že hotel má asi co skrývat, když místo pokoje uveřejní fotografii mísy s ovocem nebo umělecké reprodukce na zdi.

Pozor si dejte i v případě, když si sice můžete hotel prohlédnout zvenku, ale fotografie interiérů chybí.

Samostatnou kapitolou jsou nekvalitní a rozmazané fotky. Jak asi může vypadat ubytování v hotelu, když si někdo nedal ani práci na něj pořádně zaostřit?

Nikdo nereaguje? Ubytujte se jinde.

Většina z nás hotely dopředu osobně neprověřuje. Kvalitu nabízených služeb většinou poznáme až na místě. Existuje ale jednoduchý trik, jak poznat, jestli má cenu se v hotelu vůbec ubytovat. Zkuste tam zavolat nebo napsat mail. Reagují rychle a ochotně? Pak se nejspíš není čeho obávat. Vypadá to, že zákaznický servis mají v pořádku.

Chybí fotky? Pokoje možná potřebují renovaci.
Autor: Sebastien Le Derout/Unsplash Chybí fotky? Pokoje možná potřebují renovaci.

Staré recenze

Recenze mohou o hotelu dost prozradit. Stejně jako jejich datum. Nemůžete najít jedinou pozitivní recenzi za posledních pár týdnů? Asi k tomu bude důvod. Třeba hotel nedávno změnil vedení nebo vyměnil úklidovou firmu, a to se podepsalo na kvalitě služeb. Sice pochvalné, ale pět let staré recenze, vám jsou k ničemu.

Všímejte si také, jak hotel reaguje na negativní hodnocení. Jsou odpovědi útočné, podrážděné, obviňují hosty ze lži? Pak hotelu chybí dobrý zákaznický servis. Obhajování vlastních nedostatků pobyt nikomu nevylepší. Hosté daleko víc ocení, když vedení problém uzná a hlavně ho vyřeší.

Nespoléhejte na jeden zdroj

Tak jistě, hodnocení je důležité, někdy je ale zrovna tak užitečné porozhlédnout se i jinde než na stránkách hotelu. Zkuste získat informace i z jiných zdrojů. Projdete si cestovatelské diskuse, ptejte se na sociálních sítích. Od čeho by byl jinak Google?

Ještě před padesáti lety tady muselo být krásně...
Autor: Wendelin Jacober/Pexels Ještě před padesáti lety tady muselo být krásně...

Nízká cena

Je cena neodolatelně nízká? Možná je někde nějaký háček. Třeba cena není konečná a zahrnuje různé skryté poplatky jako je místní taxa nebo další služby. Některé hotely si dokonce nebojí říct o „poplatek za služby recepce“. Proto vždy čtěte i poznámky psané malým písmem. Také není od věci podívat se do mapy. Na předměstí ceny nebudou tak vysoké jako v centru.

Poznejte klientelu

Jezdí do hotelu rodiny s dětmi, byznysmeni nebo partičky studentů? Nikdy není na škodu dopředu si zjistit, jaká klientela hotel vyhledává. Ušetří vám to nejedno zklamání. Dnes už po světě existují sítě specializovaných hotelů. Některé nepovolují vstup dětem, jiné je naopak vítají s otevřenou náručí. Je jen na vás, čemu dáte přednost. Jakmile totiž budete vědět, co od pobytu očekáváte, bude se vám ideální hotel nebo penzion hledat lépe.

Reklama
Reklama