Britney Spears se stala tváří přední módní značky. Mrkněte, jak jí to sluší

Britney pro Kenzo
Britney pro Kenzo
instagram

reklama

Po několika měsících tajnůstkaření je to potvrzené. Světoznámá značka Kenzo se spojila se světoznámou zpěvačkou Britney Spears a vytvořili novou kampaň. Kolekce se jmenuje Memento N´2 line. Už tedy není žádných pochyb, že tato šestatřicetiletá držitelka Grammy je zpět v plné síle a náramně jí to sekne. Značka Kenzo byla založena roku 1970 japonským návrhářem Kenzem Takadu.  Ten také fanoušky blonďaté zpěvačky pěkně napínal. Na svém instagramovém profilu sdílel tři fotky blondýnky ve svých outfitech. Jenže dívka byla vždy vyfocena jen zezadu.

 

 

 

Fanoušci začali rychle spekulovat o tom, že tváří bude právě zpěvačka hitu “Toxic“. Komentáře pod každou fotkou křičely „Ó ano, Britney!" V pondělí se vše potvrdilo a Kenzo vyvěsil na své stránky video s komentářem „Are you ready“? Brit je v nové kampani krásnější, než kdy jindy. Jste tedy připraveni?

 

reklama

reklama