Heidi Klum se stane návrhářkou potravinového řetězce

Heidi Klum návrhářkou
Heidi Klum návrhářkou

reklama

Jako každoročně, i letos se konal Newyorský fashion week. Tento fashion week je ze všech nejočekávanější, nejnavštěvovanější a hlavně v módní branži nejdůležitější.

Letos se na něm vedle návrhářů jako je Carolina Herrera, Diane von Furstenberg, Oscar de la Renta či Alexander Wang představila v této roli poprvé i Heidi Klum.

Supermodelka za svou devatenáctiletou kariéru vyzkoušela mnoho profesí, nyní se ale zařadila mezi plnohodnotné návrhářky. Heidi si sice založila vlastní značku spodního prádla s názvem Heidi Klum Intimates, teď však poprvé navrhovala všechny druhy oblečení. Zajímavé je, že firma, která modelce nabídla spolupráci, je potravinářský řetězec, který působí i v České republice.

„Práce s Heidi je velice úspěšná a kreativní. Přináší dostupnou módu pro všechny. Je to velice hezká a módní kolekce za přiměřenou cenu,“ pochvaluje si obchodní ředitel společnosti.

Kolekce by měla být velice šetrná k penězům. Je vyrobena z decentních materiálů a barev. Neočekávejte kašmír nebo hedvábí, ale můžete se těšit třeba na kožené letecké bundy, skinny džíny nebo semišové kabelky a jemné krajky. Jednotlivé kousky by měly být k dostání v rozmezí 149 až 799 korun s výjimkou kožených bund, které budou stát okolo 1 600 korun.

První kolekce Heidi & City je poctou městu New York. Bude plná zvířecích vzorů, kůže a jasných barev. Má symbolizovat městkou džungli Velkého jablka.

Světovou premiéru si kolekce užila na prezentaci nazvané “Letswow“ přímo během newyorského fashion weeku.

 

Heidi se nechala slyšet pro Irish Times, že je ze spolupráce nadšená hlavně proto, že může potěšit tolik žen. „Každý známe luxusní designéry, kteří mají své parfémy, brýle, kabelky, boty i oblečení, ale dovolit si od nich něco koupit pak může tak 5% žen. Zato my jdeme do 10 000 obchodů, proto si můžeme dovolit ceny snížit,“ řekla Klum.

 

Autor: Barbara Vávrová

reklama

reklama