Líbí se Vám modelky v nové kampani značky Balmain? Na ulici je nepotkáte. Ve skutečnosti neexistují!

Dokonalé míry, perfektní lícní kosti, plné rty a svůdný pohled, který by jim mohla závidět kdejaká světová topmodelka. Tak přesně tím se pyšní modelky v nové kampani pro značku Balmain. Jediný háček je v tom, že holky nejsou z masa a kostí. Jde o počítačový výtvor!
Digitální modelky
Digitální modelky
Twitter/Balmain

reklama

Shudu, Margot a Zhi jsou nové tváře nejnovější reklamní kampaně značky Balmain. Mají dokonalé postavy i rysy v obličeji. Jenže neexistují.

Ano, čtete správně, tyto krásné modelky jsou pouze skvělým výtvorem počítačového technika, který je speciálně pro zmíněnou kampaň vytvořil.

Módní značka Balmain na svých modelkách spolupracovala s britským fotografem Cameronem Jamesem Wilsonem, který už v loňském roce vytvořil digitální supermodelku Shudu.

 

 

Doslova boom po digitálních modelkách, ale samo sebou způsobuje vrásky těm skutečným.

„Je nemožné konkurovat nereálným dívkám, které si můžete tvarovat k vaší spokojenosti, aniž byste k tomu potřebovali maskéry a následné retuše. Je to až nebezpečně snadné, vyměnit skutečné modelky, za digitální. Děsivé,“ říká čtyřiadvacetiletá modelka Louise Stone, kterou jste mohli zaregistrovat například v kampaních L´Oreal či Adidas.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Friday flyliner by the 1 and only @priscillaono @fentybeauty

Příspěvek sdílený Scatty Lu (@lulustone_),

 

Módu digitálních modelek kritizuje také slavná modelka Tyra Banks. Na sociálních sítích ke kampani Balmain uvedla, že byla v šoku, když neexistující modelky poprvé uviděla. Podle Banksové je důležité, aby o tom modelky mluvily a především věc řešily. Protože jsou to právě ony, kdo může díky digitálním robotům přijít o práci.

 

Sám Cameron kritiku, která se na jeho „dílo“ valí ze všech stran, přijímá s klidem. „Kritika je pro mou práci jedním z důležitých faktorů. Diskuze je součástí každé nejen technologické novinky,“ říká.

reklama

reklama