Modelka Gigi Hadid se stala influencerkou McDonald's! Fanoušci jsou v šoku

Před dvěma lety byla Hadid pozvána do televizního pořadu The Tonight Show. Moderátor Jimmy Fallon si připravil pro modelku překvapení. Světlovlasá kráska se totiž svěřila, že miluje burgery, a tak si moderátor pro sebe a modelku připravil dva burgery, které si oba vychutnali během vysílání. Hadid se jenom zeptala, zda v burgeru nejsou rajčata, protože ta jediná nemá ráda.
Nyní se modelka svěřila s novou spoluprací, ze které musí mít jistě radost. Stala se totiž influencerkou známého řetězce fastfoodového občerstvení McDonald's! Na sociální sítě zveřejnila svoji fotografii, jak konzumuje hranolky od zmíněného řetězce. „Najedená a hydratovaná,“ napsala modelka ke snímku.
Fanoušci se k partnerství vyjadřují různě. „Tohle by byl můj sen,“ napsalo hned několik uživatelů. Ovšem ne každý s propagací tohoto řetězce souhlasí. „Opravdu nechápu, proč podporujete McDonald's. Jsem zmatená, že někdo tak inteligentní, dobře informovaný a vlivný člověk jako vy, by měl být spojen s touto společností. Určitě to nebude kvůli financím? Existuje několik dalších způsobů, jak být najedená a hydratovaná,“ stěžovala si fanynka.
Mnoho lidí se domnívá, že tváří této společnosti by neměly být modelky, ale lidé s nadváhou, kteří jsou o dost věrohodnější. Jelikož fastfood není zdravá strava a způsobuje obezitu a zdravotní problémy.
Modelka již spolupracuje se značkami jako Maybelline, Tommy Hilfiger, Fendi a Moschino. Jedna z největších spoluprací je partnerství s Victoria's Secret Fashion Show, kde Hadid pravidelně vystupuje.