Nová etapa módního odvětví. XXL modelky, kožní poruchy i hidžáby, to vše je teď v módě

Winnie a Halima
Winnie a Halima
instagram
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Poslední dobou se mění prototypy krásy i módní průmysl obecně. Velkým hitem jsou plus size modelky. Neboli XXL modelky. Ženy s kyprými tvary a hezkými sexy obličeji. Dnes vydělávají víc než modelky Victoria ´s Secret. Další změnu a náhled na krásu přinesla modelka Winnie Harlow. Ta se více než účastí v modelingové soutěži America ´s Next Top Model, proslavila svou nemocí kůže. Modelka trpí vitiligem. Vitiligo je neinfekční kožní porucha, která se projevuje ztrátou melanocytů, neboli buněk, které tvoří kožní pigment. Projevem jsou pak nepravidelné světlé skvrny na kůži.

 

@ellenvonunwerth #TheFightIssue

Příspěvek sdílený ♔Winnie Harlow♔ (@winnieharlow),

Člověk by si řekl, že se lidé s tímto problémem snaží odlišnosti zakrýt. Winnie měla ale od začátku jasno. „Zůstat sama sebou.“  Už během soutěže se jí moderátorka a modelka Tyra Banks zeptala, jestli by si na focení zamaskovala své skvrny makeupem, pokud by ji fotograf požádal. Winnie rázně odpověděla: „Ne, chci zůstat věrná sama sobě.“ Její odvážnost nepřizpůsobovat se ostatním se ji vyplatila. Stala se tváří značek Desigual, Diesel, Swarovski, chodila několik fashion weeků a momentálně její tvář zdobí titulku amerického Elle. Pro ten, kromě fotek poskytla i rozhovor. Nechala se slyšet, že je ráda, že se mění tvář modelingu a módní oblasti vůbec. „Jsem ráda, že k tomu patřím. Myslím si, že jsem i velkou součástí této přeměny,“ oznámila modelka. Snaží se jít příkladem a být inspirací.

Prozradila, že například modelka Halima Aden, která byla první soutěžící v Miss Minnesota, která soutěžila v hidžábu, u ní byla pro radu. „Zeptala se mě, co má dělat, když ji někdo požádá, aby si sundala svůj hidžáb. Odpověděla jsem, musíš zůstat věrná sama sobě. Jestli si to nepřeješ, tak to nedělej,“ přiznala v rozhovoru Winnie. Pak dodala, že díky Halimě se otvírá další nová kapitola v módním průmyslu a je na ni hrdá.

To se moc těšíme na modelky v hidžábech a burkách až budou dělat reklamy na šampóny na vlasy a spodní prádlo schované pod černým pytlem, kterému říkají čádor.

Reklama
Reklama