Svatba se blíží! Princ Harry hubne kvůli své lásce do obleku

Ještě nejsou svoji a Harry už šlape jako hodinky. Snoubenka Meghan natlačila prince do drsné diety. Svatba je už za necelé tři týdny a tak Harry dře, aby své lásce v obleku líbil.
Princ Harry a Meghan Markleová spolu
Princ Harry a Meghan Markleová spolu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Na návštěvě školy v Chicagu žákům prozradil, že nikdy nejedl kebab a že se dokonce vzdal svého nejoblíbenějšího jídla – pizzy. Prý se vyvaroval i svých oblíbených smažených kuřat. Místo toho si dá zeleninové smoothies. Se svou přítelkyní si pořídili vysokorychlostní odšťavňovač, aby měli zdravé snídaně v podobě zeleninových a ovocných koktejlů. Místo hamburgerů kapusta a místo hranolek quinoa. K tomu návštěva fitka za 16 tisíc měsíčně anebo hodinka jógy či pilates v Kensingtonských zahradách. No řekněte, nehublo by se to samo?

Na Harrym jsou ale výsledky už vidět, zhubl prý tři kila a splaskly mu i tvářičky. Za vším stojí Meghan, která je přes týden vegankou a o víkendu si občas dopřeje něco flexibilnějšího. S tím se svěřila deníku Daily Mail. Co znamená flexibilnější jídlo, si můžeme jen domýšlet.

 

Líbíse vám tahle dvojice? princharry #meghanmarkle #couplegoals #royalfamily

Příspěvek sdílel uživatel @ extra.cz,

S dietou princi Harrymu možná pomáhá známá česká nutriční specialistka Gábina Báńová Peacock (34), která pomáhala nedávno i princezně Beatrice a s královskou rodinou je v přátelském vztahu už dlouho. Na svou kliniku ji totiž osobně v roce 2013 pozval osobní lékař královny Alžběty II. a tím to vše začalo.

Pokud byste chtěli pár rad, jak zhubnout do plavek, máme tady tři rady přímo od Gábiny.

V průběhu dne byste měli sníst pět malých porcí. Ve správných kombinacích se musí střídat bílkoviny (bílé maso, vejce, ryby,…) a uhlovodany (hnědá rýže, quinoa,…). Klidně si dopřejte horkou čokoládu. Ta má vyrábět fenylethylamin, který mozek produkuje, jen v okamžicích štěstí a lásky. Obsahuje i antioxidanty, které působí proti kardiovaskulárním onemocněním.  Poslední rada nad zlato. Nejíst v “běhu“. Vždy si udělejte čas na jídlo. Při pohybu se živiny neabsorbují a je vám těžko.

 

#TBTue to when I was feeling very glam. But secretly pregnant with Na

Příspěvek sdílený Gabriela Peacock (@gabrielapeacock),

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama