Čtvrtý ročník běhu inSPORTline Prima Run startuje. Děti tentokrát poběží s medvídkem HARIBO!

Již počtvrté připravuje televize Prima pod hlavičkou kanálu Prima LOVE běžecký happening inSPORTline Prima Run v pražské Stromovce. Oblíbený park se v sobotu 11. května promění v běžeckou trasu, na kterou se mohou vydat zamilované páry, jednotlivci i děti do 14 let. Běžecký okruh na 5 km je připraven pro běžecké profíky i nováčky. Pro děti je podruhé připravena trasa o délce 1 km a zdolat se ji chystá také medvídek HARIBO. Ani letos nebudou chybět známé tváře telev

„Náš běžecký happening již počtvrté propojí všechny sportovní nadšence, kteří se rádi udržují v kondici pohybem a dobrou náladou. Těší nás, že se inSPORTline Prima Run stal oblíbenou sportovní událostí, které se účastní jak profesionální sportovci, tak i běžečtí začátečníci, maminky s kočárky či čtyřnohými mazlíčky. Díky pozitivnímu ohlasu dětí i rodičů mohou také letos ti nejmenší běžci závodit v HARIBO dětském běhu na trase dlouhé 1 km,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

Partnerem akce se již potřetí stala společnost inSPORTline, která všem účastníkům ve Stromovce nabízí profesionální přípravu před samotným závodem v podobě rozehřátí a protažení se na běžeckých pásech či možnost vyzkoušet si cvičební náčiní při rozcvičce. „inSPORTline Prima Run je pro nás ideální příležitostí, jak napřímo oslovit aktivní část veřejnosti k otestování našich produktů. Tím, že se běhu účastní nejen profesionální sportovci, ale i laická veřejnost, máme skvělou příležitost k tomu, abychom jim představili vybavení, které je možné používat při outdoorových i indoorových aktivitách. Rádi se jako výrobci sportovního vybavení aktivně zapojujeme do sportovních akcí všeho druhu, a tak je pro nás inSPORTline Prima Run příjemným odpolednem, téměř firemním teambuildingem, kdy velká část našich zaměstnanců sama vyráží na trať a snaží se dobýt první místo,“ popisuje Ladislav Vichánek, marketér z inSPORTline.

První ročník dětského běhu sklidil velký úspěch, i proto se tato disciplína stává tradiční součástí sportovního odpoledne ve Stromovce. Partnerem letošního ročníku je výrobce gumových medvídků HARIBO. „Jsme rádi, že se můžeme zúčastnit oblíbeného běžeckého happeningu, který se zaměřuje na sportovní aktivitu nejen u dospělých, ale i těch nejmenších. Společnost HARIBO dlouhodobě podporuje dětskou kreativitu a těší nás, že letos budeme součástí dalšího ročníku tohoto zábavného odpoledne,“ vysvětluje Michaela Spickett, Marketing Manager společnosti HARIBO. HARIBO dětský běh je speciálním závodem na čas, který je rozdělen do čtyř věkových kategorií. Děti se ho navíc mohou zúčastnit spolu s medvídkem HARIBO. Kromě běhu na děti čeká bohatý doprovodný program, takže přebytek energie budou moci vybít ve skákacím hradu a při dalších aktivitách.

Ambasadorem inSPORTline Prima Runu je již tradičně sportovec a moderátor VELKÝCH ZPRÁV FTV Prima Roman Šebrle, který si rozhodně nenechá start letošního běhu ujít. Nebudou chybět ani členové jeho rodiny, sportovní svěřenci či kolegové z řad známých osobností. Registrovat se mohou zájemci na www.insportlineprimarun.cz. Zakoupit si registraci bude možné i v den závodu na místě. Registrace pro páry bude za 666 Kč, pro jednotlivce za 333 Kč a pro ty nejmenší bude za 111 Kč. Akci zajišťuje primácká agentura Solootions.

Více informací na www.insportlineprimarun.cz.

Tagy: