AKTUÁLNĚ: Proč zůstal stát kamion na kolejích, policie stále neví. Řidiče už ale obvinila!

Policie už obvinila z obecného ohrožení řidiče kamionu, který se v pátek srazil s vlakem v Uhříněvsi. Zatím ale nezná odpověď na otázku, proč neodjel z kolejiště a prostoru mezi závorami. To jim totiž u výslechu neřekl.
Srážka kamionu s vlakem v Uhřiněvsi
Srážka kamionu s vlakem v Uhřiněvsi
archiv FTV Prima

reklama

Policie potvrdila, že probíhají další úkony spojené s touto věcí a do dnešního večera bude podán podnět s návrhem na vzetí řidiče do vazby. Cizinci v případě odsouzení hrozí až osm let vězení.

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

V Uhříněvsi se srazil vlak s kamionem

Nákladní auto se srazilo s osobním vlakem v pátek dopoledne, podle Drážní inspekce kamion stál mezi závorami víc než dvě minuty, výstražná světla i závory na přejezdu přitom fungovaly. Osm lidí se při srážce zranilo a vlak se zhruba 220 cestujícími vykolejil. Škoda na vlaku, trati i vozidle se zatím odhaduje na víc než 35 milionů korun. Nám se podařilo natočit rozhovor s přímým účastníkem nehody. Jen zázrakem vyvázl bez zranění.

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

Před očima mi proběhl celý život, popsal srážku v Uhřiněvsi svědek

Provoz na trati byl po nehodě zhruba deset hodin přerušen, nyní se místem nehody zatím projíždí po jedné koleji a mohl by být kompletně obnoven příští pátek. Vyplývá to z předběžného odhadu, který je zveřejněn na webu Správy železniční dopravní cesty.

Situace, kdy zůstalo osobní či nákladní auto mezi závorami a poté do něj narazil vlak, nebývá ale na železnici výjimečná. Řidiči, kteří se do této situace dostanou, se je mají snažit prorazit, jsou z lehké dřevotřísky. Od roku 2009 mají navíc všechny přejezdy v zemi samolepku s označením P a číslem, které přesně identifikuje konkrétní železniční přejezd, což by mělo usnadnit včas zastavit provoz vlaků v daném místě.

reklama

reklama