Dříve balíky chodily Ivanu Veselému bez problémů. Pak začaly chodit místo ráno odpoledne a nakonec přestal pošťák balíky vozit úplně. „Tady jsem opravoval schody od rána do večera a pak jsem se dozvěděl, že jsem nebyl zastižen. Napsali mi, že se stala chyba. Oni mají asi takový mustr a do šablony napíšou jenom mé jméno,” říká Ivan Veselý, zákazník České pošty.
To, co zákazníky České pošty pálí asi nejvíc, jsou oznámení, která zákazníci dostávají do schránek, esemeskou nebo emailem. V nich se píše, že nebyli lidé na svých adresách k zastižení, a proto balík nedostali. „Ten důvod, proč byla zásilka doručena na poštu, když je tam napsáno „adresát nebyl zastižen“, v drtivé většině případů je, že byl učiněn pokus o doručení a klient nebyl doma,” tvrdí Matyáš Vitík, mluvčí České pošty.
„Rozdíl mezi balíkem do ruky a balíkem na poštu je pro normálního člověka 30 korun. I kdyby to bylo deset korun, tak víte, kolik jich oni nedodají. V podstatě si nechají zaplatit za něco, co neudělají,” dodává pan Veselý.
Podle pošty je to ale tvrzení proti tvrzení. Říká pošta. Nicméně to, že se balíky nestíhají rozvést, potvrzují i samotní pošťáci. S jedním z nich jsme rozváželi balíky.
Sledujte nový díl pořadu Co Vás pálí a dozvíte, co se děje s Vašimi balíky. Startujeme v neděli ve 20:15 na primazpravy.cz a Facebooku: Zpravodajstvi FTV Prima.