Co Vás pálí: Nedoručené balíky!

Co Vás Pálí: Nedoručené balíky!

Ostatní: CVP_48_Postaci_2_V5_Online_FINAL

Vánoce se blíží a Česká pošta řeší každoroční problém - doručit balíky včas, tam, kam patří. Leckdy už se pošťáci nesnaží vymlouvat na to, že nebyl adresát zastižen. Omlouvají se, že lidé musí na poštu, protože nestíhají doručovat. Jenže jsou tací, kteří mají problém s doručováním balíků celý rok.

Dříve balíky chodily Ivanu Veselému bez problémů. Pak začaly chodit místo ráno odpoledne a nakonec přestal pošťák balíky vozit úplně. „Tady jsem opravoval schody od rána do večera a pak jsem se dozvěděl, že jsem nebyl zastižen. Napsali mi, že se stala chyba. Oni mají asi takový mustr a do šablony napíšou jenom mé jméno,” říká Ivan Veselý, zákazník České pošty.

To, co zákazníky České pošty pálí asi nejvíc, jsou oznámení, která zákazníci dostávají do schránek, esemeskou nebo emailem. V nich se píše, že nebyli lidé na svých adresách k zastižení, a proto balík nedostali. „Ten důvod, proč byla zásilka doručena na poštu, když je tam napsáno „adresát nebyl zastižen“, v drtivé většině případů je, že byl učiněn pokus o doručení a klient nebyl doma,” tvrdí Matyáš Vitík, mluvčí České pošty.

„Rozdíl mezi balíkem do ruky a balíkem na poštu je pro normálního člověka 30 korun. I kdyby to bylo deset korun, tak víte, kolik jich oni nedodají. V podstatě si nechají zaplatit za něco, co neudělají,” dodává pan Veselý.

Podle pošty je to ale tvrzení proti tvrzení. Říká pošta. Nicméně to, že se balíky nestíhají rozvést, potvrzují i samotní pošťáci. S jedním z nich jsme rozváželi balíky.

Sledujte nový díl pořadu Co Vás pálí a dozvíte, co se děje s Vašimi balíky. Startujeme v neděli ve 20:15 na primazpravy.cz a Facebooku: Zpravodajstvi FTV Prima.

Tagy: