Coca-Cola plánuje prodej vlastního alkoholického nápoje

Alkoholový nápoj populární značky se zřejmě za hranice Japonska nedostane. Má být určen jen pro tamní trh. Obsahovat bude japonskou pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu. Nápoje s podobným složením jsou totiž v Japonsku velmi populární.
Americká společnost se k tomuto kroku- začít vyrábět alkoholický nápoj- rozhodla z důvodu poklesu prodeje na japonském trhu. Ten totiž naprosto ovládly japonské značky jako je „Strong Zero“, „Highball Lemon“ nebo „Slat“.
„Doposud jsme v kategorii nápojů s nízkým obsahem alkoholu neexperimentovali, toto je ale příklad toho, jak pokračujeme ve zkoumání příležitostí mimo naše klíčové aktivity,“ prohlásil prezident japonské pobočky Coca-Coly Jorge Garduňo.
Sladkým nápojům s nízkým obsahem alkoholu se říká alcopop a obrovsky populární byly v devadesátých letech. Například ve Velké Británii mezi značky oblíbených „alcopopů“ patří Hooch, Reef, Smirnoff Ice nebo Bacardi Breezer.
Nechme se překvapit, jak Japoncům zachutná alcopop od Coca-Coly.