Na seznamky s podivnými praktikami si klienti stěžují už několik let. Přesto fungují dále

Na provozovatele internetové seznamky, o které jsme vám říkali v pátek, si klienti stěžují už několik let. Kromě Academic Singles totiž provozuje také seznamku Be2. Obě dvě mají ale jedno společné- využívají podivné praktiky.
25.8. 2018 VELKÉ ZPRÁVY:  NA SEZNAMKY S PODIVNÝMI PRAKTIKAMI SI KLIENTI STĚŽUJÍ UŽ NĚKOLIK LET
25.8. 2018 VELKÉ ZPRÁVY: NA SEZNAMKY S PODIVNÝMI PRAKTIKAMI SI KLIENTI STĚŽUJÍ UŽ NĚKOLIK LET
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Všechno začalo už před pěti lety. Na první pohled se jedná o věrohodně vypadající seznamky, které slibují, že vás dovedou k lásce vašeho života. Lidé toužící po seznámení se na seznamku zaregistrovali, zaplatili kartou a začaly problémy. Z účtu se jim totiž začaly strhávat nemalé částky za automaticky prodlužované členství.

„Dvakrát po měsíci 2 247 korun. Byli jsme na policii a ti říkali, to je v pořádku, to jste se měl odhlásit.“

"Klikal jsem na ty jejich nabídky, no a najednou tam bylo, abych jim poskytl číslo kreditní karty. To se stalo a na druhý den a už jsem byl připravený o 3 500 korun.

„Největší oblbování lidí, kteří se chtějí seznámit. Žádný opravdový kontakt nemají v plánu zaslat. Naopak oblbují počítačovými odpovědmi. Po 14 dnech jsem dal výpověď z VIP. Přestali zasílat veškeré kontakty a za tři měsíce mně ukradli z konta bez mého vědomí dalších 2 400 korun.“

Tak to jsou některé z výpovědí poškozených klientů. Nejasnosti kolem podnikání lucemburské firmy se netýkají jenom České republiky. Klienti si prý na její zvláštní praktiky stěžují napříč kontinenty. „Čeští spotřebitelé si velmi často stěžují na nejrůznější praktiky online seznamek. Mezi nimi se právě objevuje i společnost B2, která provozuje několik online seznamek pod různými názvy. To znamená, máme stížnosti na takto fungující online seznamky z celé Evropské unie,“ potvrzuje právník Lukáš Zelený.

Ani přes 24 hodin nestačilo na to, aby nám seznamka zaslala vyjádření. Nikde nemají uveden žádný telefon, pouze e-mailovou adresu a automatickou odpověď vám pošle robot: „Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během tří pracovních dnů.“

„Komunikujeme i se zahraničními spotřebitelskými organizacemi a ty také pomáhají řešit svým spotřebitelům nebo klientům, kteří se na ně obracejí s těmito problémy. Obdobně tyto stížnosti řeší i Evropské spotřebitelské centrum,“ vysvětlil Zelený. Nicméně seznamky i přesto fungují dál. Podle odborníků jsou totiž na takto rozrostlou firmu malé páky.

Reklama
Reklama