„Značka prodává. Ten marketing prodává. Vy očekáváte od výrobku nějakou kvalitu a spotřebitele vůbec nenapadne, že pod nějakou renomovanou značkou se třeba vyrábí verze, které mají výrazně nižší podíl nějaké základní suroviny. V jednom můžeme najít vepřové maso, v druhém nějaký kuřecí separát. Těch příkladů byla celá řada. Netýká se to samozřejmě pouze České republiky. Ty výzkumy se opravdu dělaly v řadě dalších zemích, zejména ve střední a východní Evropě a myslím si, že to naše chápání dvojí kvality je všude stejné. (...) Bavíme se o šizení zákazníků na rozdílném složení stejně vypadajících a pro spotřebitele stejně se tvářících značkových produktů,“ říká europoslankyně a spoluautorka části směrnice o dvojí kvalitě potravin Olga Sehnalová.
Zajímá vás toto téma více? Pusťte si úvodní video! Zároveň nám můžete zasílat náměty, čím bychom se měli zabývat příště!