Značka Apple je skoro 137x hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.
ilustrační foto Apple
ilustrační foto Apple
profimedia.cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun. 

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137x hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29x hodnotnější než značka Škoda Auto.  

Lukáš Kovanda


 
Reklama
Reklama