Menu
spotřebitelské chování
iPrima účet
iPrima účet
Můj účet a nastavení
iPrima bez reklam je neaktivní
Můj profil
iPrima bez reklam
Neaktivní
Platby
Správa zařízení
Vypůjčené
Můj program
Rozkoukané a historie
Otestujte si své zařízení
Nápověda
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Odhlásit
Vyhledat
film, seriál, pořad, články
vyhledat
film, seriál, pořad
Téma: spotřebitelské chování
Související:
Mendelova univerzita
Thorstein Veblen
Veblenův efekt
behaviorální ekonomie
ekonomické chování
Veblenův efekt: Proč si někteří lidé kupují předražené věci? Zdánlivý paradox má chytré vysvětlení
Člověk jako ekonomicky racionální tvor? Ale kdepak. Spousta z nás je ochotna utratit mnohem více peněz, než by musela – přesto to ale dává smysl.
Člověk jako ekonomicky racionální tvor? Ale kdepak. Spousta z nás je ochotna utratit mnohem více peněz, než by musela – přesto to ale dává smysl.
reklama
Vědci vědí lépe než vy, jak nakupujete
Z hlediska marketingu je extrémně důležité vědět, kam se při nakupování díváte. To odhaluje přístroj zvaný eye tracker.
reklama
reklama
Chcete si užít všechno, co vám iPrima nabízí, opravdu naplno?
Přihlaste se přes váš Facebook nebo e-mail.
Rozumím
Nechci se přihlásit
Zavřít